Diccionari

A · B · C · D · E · F · G · H · I · J · K · L · M · N · O · P · Q · R · S · T · U · V · W · X · Y · Z · 0 / 9
welcome to Priorat

Instruccions per a nous hostes:

1
. Al Priorat hi ha moltes corbes; endugui’s Biodramina.

2. Si entra en algun restaurant de la comarca, no expressi un sorprengui’m quan demani el menú, excepte que tingui molta gana. Tampoc no demani amanida de primer, perquè ja la serveixen com a detall de la casa.

3. Si vostè és un afeccionat al ral·li, admiri les seves carreteres en silenci, pensi a quina velocitat podrien enfilar-se els cotxes muntanya avall, però no s’emocioni davant els autòctons o podria trobar-se de sobte amb un cop a l’ull.

4. Si visita la Miloquera i, tot albirant el paisatge, decideix colar-se al Centre d’Interpretació de la Tortuga Mediterrània per observar-les o bé sostenir-ne alguna, no oblidi d’endur-se un impermeable; les tortugues són lentes de moviment, però de micció ràpida.

5. Les nits més càlides tenen visitants alats. Tingui previst un bon antimosquits.

6. Visiti tots els cellers que pugui i tindrà copes de vi gratuïtes allà on vagi.

7. Aprengui a dir no en grup a la Roser Vernet quan després d’un àpat copiós alça la seva bossa al microbús i convida els assistents a mandarines, avellanes, etc.

8. Si ha decidit allotjar-se al Perxe, ha de saber que del menjador a les escales que condueixen a les habitacions hi ha un petit esglaó per on, el primer cop que hi passi, és molt probable que hi ensopegui.

9. Si puja al Coll dels Solans podrà admirar una vista panoràmica des de molta alçada, cada racó de paisatge mil·lenari i cada silenci, però recordi en tot moment que el Balcó del Priorat no té barana.

10. Gaudeixi al màxim de la seva estada. I si, per aquelles coses de la vida, té l’oportunitat de pujar a remolc d’un 4 x 4, viurà una aventura fascinant, però endugui’s alguna peça d’abric.

[NAB]
COMPARTIR COMPARTIR COMPARTIR